Podpis elektroniczny
Podpis elektroniczny służy do podpisywania dokumentów cyfrowych. Podpisana nim umowa lub pismo mają te same skutki prawne, co dokumenty tradycyjne opatrzone Twoim podpisem.
Podpis elektroniczny oszczędza Twój czas i zwiększa bezpieczeństwo, bo jego podrobienie jest trudniejsze, niż podpisu własnoręcznego.
Kwalifikowany podpis elektroniczny znajduje szerokie zastosowanie w świecie biznesu. Ułatwia, przyspiesza i porządkuje procesy rekrutacyjne, zawieranie umów B2B/B2C oraz prowadzenie dokumentacji firmowej.
Wykorzystując bezpieczny podpis elektroniczny, można podpisać plik dokumentów, w tym: faktury elektroniczne, pisma procesowe w sądowym postępowaniu upominawczym, e-deklaracje podatkowe i wiele więcej.
Zastosowanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Urząd skarbowy
Generalny Inspektor Informacji Finansowej
Krajowy Rejestr Sądowy
Zamówienia publiczne
Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej
Elektroniczne umowy i oferty handlowe
Wszystkie urzędy
Podpis elektroniczny
Wybierz podpis dopasowany do Twoich potrzeb.
Popular Choice
SimplySign

PLN
od 299
netto
-
funkcjonuje bez fizycznej karty oraz czytnika
-
podpisujesz na komputerze, tablecie lub w telefonie
-
gwarantuje bezpieczeństwo czynności wykonywanych online
-
Jest zgodne z eIDAS, CSC oraz platformami AdobeSign i Microsoft
-
Jest uznawany na terenie całej Unii Europejskiej
-
Ważność certyfikatu to 1 rok, 2 lub 3 lata
Mini

PLN
od 219
netto
-
Funkcjonuje przy użyciu fizycznej karty oraz czytnika
-
Podpisujesz na komputerze z systemem Windows, MacOs lub Linux
-
Jedyny w Polsce automatycznie rozpoznawany jako zaufany w programach ADOBE
-
Małe rozmiary - idealny do zastosowań mobilnych
-
Ważność certyfikatu to 1 rok, 2 lub 3 lata
Standard

PLN
od 219
netto
-
Funkcjonuje przy użyciu fizycznej karty oraz czytnika
-
Podpisujesz na komputerze z systemem Windows, MacOs lub Linux
-
Jedyny w Polsce automatycznie rozpoznawany jako zaufany w programach ADOBE
-
Karta kryptograficzna (wielkość karty bankomatowej - StarCos® 3.5)
-
Ważność certyfikatu to 1 rok, 2 lub 3 lata
SimplySign

PLN
od 149
netto /rok
-
Odnowienie załatwisz zdalnie przez Internet, bez wychodzenia z domu lub biura
-
Odnowienie jest tańsze niż zakup nowego certyfikatu
-
Odnowienie na 1 rok, 2 lub 3 lata
Podpis na karcie

PLN
od 149
netto /rok
-
Odnowienie załatwisz zdalnie przez Internet, bez wychodzenia z domu lub biura
-
Odnowienie jest tańsze niż zakup nowego certyfikatu
-
Odnowienie na 1 rok, 2 lub 3 lata
Przeniesienie z karty do chmury

PLN
od 199
netto
-
Całkowicie rezygnujesz z fizycznej karty i czytnika do kart
-
Całą procedurę przeniesienia możesz przejść nie wychodząc z domu, przez internet
-
Dowolnie wybierasz okres ważności nowego certyfikatu (1 rok, 2 lub 3 lata)