Blog

Bezpieczeństwo danych przy przeprowadzce biura

BEZPIECZEŃSTWO DANYCH

Bezpieczeństwo danych przy przeprowadzce biura

Przeprowadzka do nowego biura jest bardzo ekscytująca, ponieważ często oznacza to, że Twoja firma rozwija się lub awansuje w branży, aby przyciągnąć klientów z najwyższej półki. Bez względu na powód, absolutnie kluczowe jest, aby pamiętać o konieczności ochrony danych biznesowych nie tylko ze względu na siebie, ale także ze względu na pracowników i klientów, którzy Ci zaufali.

O wiele mądrzej jest wykonać własne instalacje i upewnić się, że wszystkie dane przepływające przez organizację są szyfrowane od początku do końca, aby nawet jeśli zostaną przechwycone, nie można ich użyć przeciwko Tobie.

Siły wojskowe klasyfikują i segregują informacje na różnych poziomach, od dostępu dla wszystkich pracowników po ściśle tajne wymagania. Ta strategia jest łatwa do zastosowania w firmach jako skuteczny sposób na zapewnienie, że każdy pracownik ma dostęp tylko do tych informacji, których potrzebuje do wykonywania swoich obowiązków, bez dostępu do krytycznych tajemnic biznesowych.

Jest to szczególnie ważne dla firm z sektora technologicznego, w którym szerzy się szpiegostwo korporacyjne i było kilka przypadków, gdy konkurencyjne firmy wysyłały szpiegów w celu zebrania informacji o konkurentach. Dane firmowe można podzielić na trzy kategorie: publiczne, prywatne i wrażliwe, przy czym każda kategoria jest ograniczona do określonych pracowników.

(Source: blog.businesscasestudies.co.uk)